fredag 6 februari 2009

äntligen tar 5:an flaskan


Äntligen kan någon annan ge lilla 5:an mat, mysigt för alla här med stolta 2:an. 5:an har nämligen tyckt att det är så mysigt att vara vaken å äta hela kvällarna så jag har inte kunnat pyssla nåt på jättelänge. Har haft lite trassel med fotograferingen oxå, har nu fått låna en fantastisk kamera av min snälla pappa. Så nu känner jag att det börjar vända.


Här ligger dagens arbete som jag och 1:an gjort tillsammans, ska klippas av lite trådar å provas en sista gång innan vi kan visa upp färdigt resultat.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

m sa...

Vad kul att du äntligen har skrivit något igen. Och jag är så nyfiken på vad det där är som ligger på symaskinen. Började blogga för ett par veckor sen och hittade din sida.Sen har jag väntat på mer:) Vad fint dockhuset blev!

Junebacken sa...

Åh, vilken fin bild, den översta. Storasyster ser verkligen stolt ut.

LittlePoppins sa...

Va fina tjejer du har. Så gulligt att hon vill hjälpa till med flaskan! Skall bli spännande att se vad som ligger på symaskinen.

Babushkadockan sa...

Hej! Vad roligt att hitta till din fina blogg! Du måste vara tuff som har 5 barn óch äter levaxin. Själv känner jag att min kropp inte skulle orka med en graviditet till, trots att jag gärna skulle vilja ha många barn.