lördag 10 september 2011

kärlek, rockabillyfrisyr, å ny gardin = en bra fredag


pappan i vår familj åker oftast till jobbet innan vi vaknat, å ibland ligger det en sån här fin lapp bland brödsmulorna. de dagarna blir alltid bra....idag var en sån dag


sen fick jag göra nåt jag älskar.....en uppsättning i rockabilly 50-tal. nu när jag inte jobbar var det bara roligt att hjälpa flickornas fantastiska konståkningstränare när hon skulle på kräftskiva med sitt team http://www.teamboomerang.se/ . det var nån sorts temafest å A fick 50-tal.
blev faktiskt lite jobbsugen



......å så har jag fått en köksgardin som är så fin så fin, sen kom bästa lillebror med flickvän på kvällen....kanonfredag för mig
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Julia sa...

Finfin freda! : ))

Linda sa...

vill ha sån frisyr hade passat super till min röda o vitprickiga klänning :)