onsdag 21 september 2011

välling" the old way"



Nu har det hänt det vi egentligen visste skulle hända.....micron la av!!! KATASTROF var första tanken. Men sen när jag stod där med fina kastrullen å visp så kände jag ändå att det nog var rätt så trevligt sätt att göra välling på.
Dessutom slipper jag ju se den fula micron (slängde ut den bums) å så mkt arbetsplats jag fick sen....från katastrofkänsla till nöjd....tänk bara om jag fått tag på riktiga vällingflaskor i glas oxå. Fast jag skulle få smyga med dom för T hade genast sagt att det var farligt:-)..men tänk om........

Fina 1:an


både mamman å 6:an nästan i koma på ishallen....


Posted by Picasa

4 kommentarer:

Martina sa...

Shit vilken snygg mamma!

Julia sa...

behöver du en micro...? vi har ju en stående.

sticksIDAn sa...

Jag tror nästan att Tilda testade att dricka ur Fannas glasflaskor...

adadone sa...

Julia...tack vad snällt, men jag avvaktar känner att det faktiskt funkar ganska bra utan än så länge.

Martina...TACK precis vad mamman behövde höra...då ska du se en pigg dag;-)

Ida...det är väl inte händelsevis så att du har dom kvar??