torsdag 27 oktober 2011

konståkning frissat å sytt


Helgen som gick har 1:an å 2:an tävlat en på lördag å en på söndag. Tyvärr var jag sjuk så jag kunde inte åka med å titta men frisyrerna fick jag göra.........




........sista fixet på konståkningsdräkten som ni bara sett uppritad tidigre orkade jag som tur med oxå.....Här en lycklig 2:a som fick tävla en "riktig" tävling för första gången. Fotot gör henne inte rättvis men det var stolta pappan som fotat med sin telefon å av någon anledning är ljuset i ishallar besvärligt när det kommer till fotografering. Tur 2:an var nöjd både med tävling å dräkt som hon själv designat. Tackar än en gång P för de fina tygerna jag fått.
Annars väntar vi nu med spänning på bröllopsfotona som kommer i början på nästa vecka.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt hon är!
Kramis Madde

Åsa sa...

Sötaste tjejen! väntar med spänning på bröllopsbilderna :-) hoppas du snart kan komma ifrån på en ansiktsbehandling också, du har ju några innestående...
kramar Åsa

adadone sa...

Åsa....om du visste vad jag längtar till dej..ringer nån dag så vi får fixa lite tid..kram