torsdag 20 oktober 2011

vimplar å brudbukett



Har ju inga bra kort ännu från vår fina dag men vill iaf visa de fina vimplarna som min fatastiskt fina bästa Å sytt å sen låtit våra flickor måla på. Dessa hade hon hängt upp när jag var å bytte om hemma hos Å & P. Tack kära ni för allt ni gjorde för oss denna dag. Som tur var så hade Å dessutom bett sin bror som är fotograf komma för att fota i kyrkan, jag hade liksom inte tänkt på det där med fotograf, så förhoppningsvis kommer det riktigt fina foton så småningom.


Det här med brudbukett kom jag på dagen innan att jag nog borde ha om inte annat för att flickorna tycker man ska ha det. Åkte till min gamla fina vän på Betty´s å sa att jag ville ha några röda rosor eller nåt. Fick då till svar av min käre vän :- Du ska inte har röda rosor......låt nu en gammal lastbilschaffis fixa detta...buketten är klar kl 9 imorgon.....
Å titta så bra det blev, han känner mig bättre än jag trodde, dessutom går färgerna igen i flickornas kläder....Tack Nicklas, jag ska låta dej bestämma i fortsättningen...
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig bukett! Så skönt att läsa att det blev så bra och med lagom mycket ansträngning och stress innan. Bröllop idag tenderar ju för en del att bli något som snarare tar än ger energi. Glädjs med er att ni fick en så fin dag!!
Fint också att ha människor runt sig som vill vara med och göra dagen ännu bättre (barn, vänner, blomsterbindare...)Själv är jag glad för min och sonens nya schyssta frisyrer;-)Han får så mycket beröm!! Kram Anna L