måndag 15 december 2008

julgodis


Jag som alla andra har ju fallit pladask för all Leilas godsaker hon gör på TV. Så idag har jag å flickorna gjort julgodis. På den första tallriken är Leilas " rocky road" 70% fin choklad som man smälter å blandar med pistagenötter, jordnötter, marshmallows och sist men inte minst dumlekolor. Såååå goda!!!
Sen har vi gjort en variant på Mozartkulor mao nougat, marsipan och choklad på ena tallriken har jag oxå rullat dom i kakao.
Hoppas nu att dom finns kvar till julafton. Måste nog oxå ordna så att min kära faster E får smaka (känner ingen som tycker att det är så himelskt gott med choklad) Ska se om vi kan ordna det.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Bibblostick sa...

Jag vill också smaka!

Anonym sa...

Ser gott ut...

SF sa...

Sugen blir man...

Njut av livet..Idag sa...

Det är såååå himelskt gott med rocky road...vi gjode det förra året och grejerna till årets...ja dom ligger i skåpet!!!
Kan tro att risken finns att du får göra en omgång till=))
kram....

Anonym sa...

Det vattnas i munnen på mig! SÅÅ gott ....

LMM sa...

ÅÅå älskar Leila!! Gjorde exakt samma sak i helgen!!! =) Kram