söndag 7 december 2008

nu är dräkten invigd


Det var en nervös 1:a som kom till ishallen 07.30 i morse, skulle ju få tävla utan hjälm för första gången å med ny dräkt.

Men det gick ju jättebra kom på delad första plats i sin grupp å kusinen E kom på andra plats i sin grupp. Här ser ni två trötta å frusna men lyckliga kusiner. Lilla E:s dräkt har jag oxå sytt den har en dubbel kjol mycket tjusigt när man gör piruetter vilket just E är fantastiskt duktig på. Idag var jag en mycket tårögd å stolt mamma och moster.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Bibblostick sa...

En stolt mormor finns med i bakgrunden oxå!

Anonym sa...

Otroligt fin dräkt och frisyr, glömde nog säga det mitt i allt annat.

LittlePoppins sa...

Va fina och duktiga tjejer!

Jag bor i en by som heter Portol, ligger nära Santa Maria, på väg till Inca om du åker från Palma. Va du här på semester när du va liten eller?? Jag har bott här i snart 7 år och trivs verkligen. Men till jul skall vi till Sverige i 2 veckor. Det är liksom ngt speciellt med att få fora jul i Sverige!!

Birgitta sa...

Hälsa tjejerna och gratulera till de fina resultaten, hälsar en stolt gammelmoster!

Anonym sa...

Fantastiskt söta flickor i fantastiskt fina dräkter! Undra på om mammor och mostrar var stolta! Mina tårar hade väl sprutat om jag hade varit där!
KRAMAR till er alla inblandade

Skaparstigen sa...

Så mycket snygga grejer du gör! Vad häftigt att kunna sy t o m konståkningskläder!

Elviragucci sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.