torsdag 28 juli 2011

hemresan


Om det hade varit helt lagligt å inte alls farligt att stoppa in sina sex barn i en husvagn när man var ute å åkte, då hade detta helt klart varit mitt val av både bil å husvagn..........
Körde om denna fina lilla bubbla när vi åkte hem från lillsemestern...


Eftersom vi kollat upp att Panduro Hobby hade en outlet i Ullared (av alla ställen) så var vi tvugna att ta vägen om för att fylla på förådet med ull, pärlor, paljetter, vackra papper å lite andra oumbärligheter. När vi nu ändå var i Ullared så fick GeKås ett besök av oss oxå. 3:an var mkt nöjd då påsen fylldes med lite flera pärlor som förövrigt ju kostade noll å ingenting där....


.......detta var vad jag handlade till mig själv, en jättefin trasmatta å Veronica Maggio att lyssna på i bilen resten av resan.



Men (se bild till vänster) så här kan det ju inte se ut när man ska lägga på nya mattan som man ju kom på vid ettsnåret på natten att man köpt......så tråkigt nog fick jag röja iaf det som jag sparat till nästa morgon (kommer att kännas fint när jag vaknar)
Så (se bild till höger) så fint det blev med nya mattan utan disk på bänken.....
Imorgon ska det tovas å pärlas med alla nya grejor..

För övrigt var det som alltid underbart att komma hem till flickorna å T.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: