söndag 24 juli 2011

...vill verkligen blogga mer

lilla 5:an tränar flygning i bästa outfiten
har såååå mycket att blogga om att jag inte vet var jag ska börja, inser ju att ju gjort massor. Så skönt att titta igenom foton å inse att man gjort mkt mer än man tror. Men så blir jag ju sån att då måste jag ju kanske sortera alla foton jag tagit innan jag bloggar så jag har koll, ja å sen så välja vilket kort jag ska börja med osv osv.....detta resulterar i att inget blir gjort.
Men idag kände jag att om jag bara börjar så kanske det rullar på, antagligen ändå ingen som vet om jag sydde vanten i maj eller juni eller om jag klädde om stolarna igår,tisdags, förra månaden eller när....kvittar ju liksom.
Det är ju detta som är mitt problem, att jag tror att jag är så otroligt intressant att folk kommer att kolla in exakt allt jag skriver å bedömma allt från rättstavning till rätt datum. Nä jag hoppar framför tåget å chansar....det här borde jag klara.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

sticksIDAn sa...

Bra tänkt! Kram

Melinda sa...

Helt rätt tycker jag! :)
Kul att du är tillbaka <3