tisdag 26 juli 2011

tovning för hela slanten


Möttes av ett vardagsrumsbord fyllt av ull i alla färger, pärlor, paljetter å diverse sybehör på morgonen när vi gick upp. Ståltråd till smycken fanns oxå som 3;an använde till smycken direkt.


Jag som aldrig tovat med nål kom igång ordentligt, underbart material, mjukt, formbart å vackert.....då måste man ju göra en ängel såklart. Så jag gjorde en ängel som vi ska hänga i backspegeln på bilen har vi bestämt, jag pyntade den lite fint med pärlor å paljetter oxå.
Senare på dagen när 3:an å faster våttovade med såpvatten fixade jag å farbror lite med annat kul. Vi var runt i huset för att kolla in alla underbara fulänglar som han gjort i keramik bla...



3:ans fina tovade fjärilar


Lite gungnig hanns oxå med..



Blommor plockades till middagsbordet, för precis när vi skulle äta kom solen fram å vi kunde äta ute.

Man kan ju undra vad bäbis6:an gjort hela dagen???? Hon har sovit mest hela tiden när hon inte ätit, så nu är jag lite orolig att hon ska vakna kl 5 imorgon. Ja ja gör hon det så är det halt ok för hon har verkligen varit fantastiskt snäll å låtit oss andra pyssla....
Nu längtar vi lite hem igen så vi startar hyfsat tidigt imorgon. På vägen ska vi förbi en fin liten loppis som jag brukar titta in på när vi är här å så har jag lovat lite Mc Donalds...
Posted by Picasa

Inga kommentarer: