tisdag 2 augusti 2011

lillmammaorna å målade lådor


4:an å 5:an är lillmammorna i våran familj för tillfället. Här planerar dom dagen.


Ringer några viktiga samtal, som låter skrämmande lika vissa av mina samtal....hmm


........kaffefika måste man oxå ha när man är mamma fick jag veta...



Jag har i mitt nya pyssel å syskåp för lite lådor så kom då på att istället för att åka till IKEA så kunde jag ju måla lite gamla skolådor å några gamla burkar. De små locken är från barnmatsburkar som jag tänkte man kunde ha pärlor i. Den som spar han har...eller rättare sagt den som har svårt att slänga kan återanvända.
Iadg har min mamma Bibblostick varit här för att passa barnen när jag åkte till läkaren med 2:an som är dålig igen. När hon var här så stickade hon två nya disktrasor som jag önskat mig. Nu lite större å i mina favvofärger rosa resp turkos. Ska fota imorgon när det är dagsljus så ni får se.

Posted by Picasa

Inga kommentarer: