tisdag 25 november 2008

1:ans nya konståkningsdräkt

1:an ska tävla om ett par veckor å ville då ha en ny dräkt. Hon önskade en vit så det fick det bli.

Tyvärr har jag gjort nåt konstigt med kameran så bilderna är inte av bästa kvalisort.

Tygen har jag fått genom en annan mamma på konståkningen som har kontakter i underklädesvärlden. Helt fantastiskt tyg att sy i och så tjockt att det inte lyser igenom. Tyckte det blev lite väl sobert med bara vitt så jag sydde på lite röda paljetter oxå. Jag är nöjd men framförallt så är 1:an nöjd.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

jejja79 sa...

åh, vilken liten prinsessa. Du är så duktig, förstår att hon är nöjd. Mina pojkar har precis börjat skridskoskola. Ska bli kul att se vilken väg de tar, isprinsar eller hockeyproffs =)Vad tror du? =)

Anonym sa...

Vad söt hon blidde!

Anonym sa...

Fin dräkt!!!!!


Vad är den köpt?????