onsdag 12 november 2008

uppdrag dockskåp

Min kära vän C har gett mig ett uppdrag....styla till ett gammalt dockskåp, modell: hemmabygge. Eftersom 4:an nu oxå åkt på magsjuka så har vi all varit hemma så jag har fått god hjälp av flickorna. Här ser ni en pysselsugen 1:a.

Här målar 1:an en guldram till en spegel.


3:an har oxå hjälpt till. Här ligger tyger som skall användas till tapeter och att klä om lite soffor mm. Väldigt roligt för jag får göra precis som jag vill å Lill A och T som ska ha skåpet är två systrar med smak.....I like!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vad roligt!! Väntar med spänning på resultatet! (Magsjukan verkar vara ganska mild)

LittlePoppins sa...

Jag har också ett gammalt dockskåp som står och väntar på renovering. Dock en annan modell. Skall bli kul att se ditt resultat och samtidigt bli lite inspirerad av att börja med mitt eget.