måndag 17 november 2008

helgens brud

I helgen som var gifte sig min kusin A och jag fick äran att klä henne till brud. Här ser ni mig när jag fäster de sista små sjöstjärnorna som A tillverkat själv i lera. Rolig å orginell ide.



Bröllopet hölls i Älvsborgs kyrka å festen var ute på Donsö ( gissa om det var blåsigt) Brudparet är på bröllopsresa nu så jag vågar inte lägga ut andra kort utan att fråga, men de kommer kanske senare. I morgon ska jag nog leka lite till med dockskåpet som nu fått lite färg å tapeter.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

OttoPippi sa...

Så fint och originellt!!! Vsd duktig du är! Hur fäster du stjärnorna?

Visste inte att du bor på västkusten?? Kika gärna förbi mammas monter i Nordstan om du har tid!!! Kanske att vi ses? jag står förmodligen där på torsdag och söndag

Anonym sa...

Hej Ada, det här är kanske en länk för dig, tänker på era folkdräkter.
http://www.emylittle.se/shop/
:) Cia

SF sa...

Vad duktig du är!

Elin sa...

Wow! Jättefint!!

/Elin

Anonym sa...

Hej igen,
tänkte på det att du letade efter gamla ramar. Igår när jag var på IEMS (inredningsaffären) så fanns där några ramar som såg lite gammaldags ut, ifall du har svårt att hitta "gamla" menar jag. Inte farligt dyra heller.
//Cia

Sica sa...

Nu blev jag väldigt imponerad! Du har fem flickor och hinner ändå pyssla då och då, jag har två katter och känner att jag aldrig har tid! Roligt att titta in och se dina fina alster. Ha det gott. Sica.

jejja79 sa...

hittade hit genom ottopippis blogg och blev helt begeistrad. FEM flickor och fortfarande tid å pyssla... hi hi =)Kul med allt redo som du gjort, en verklig inspiration. Underbar blogg som jag kommer komma tillbaka till. kram