fredag 14 november 2008

liten söt tös i sthlm är född

Lilla E har kommit till världen så söt å fin. Jag har sytt ett litet skötkitt till henne bestående av skötdyna med fint tyg på ena sidan å plastad frotte på andra, en liten nessesär lagom till ett par blöjor å lite tvättlappar och till sist en liten tetranappisväska (läckert ord)

Väninnan L som är den som känner E:s mamma bäst har stickat den jättefina koftan å jag har gjort ett par redo byxor av en gammal lammullströja med matchande dekoration. Är hon inte hur söt som helst?
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Bibblostick sa...

Jo, verkligen!

Heimlaga sa...

Hur söt som helst!

Anonym sa...

Man blir så sugen på nr 3

malin sa...

Hej! Det är första gången jag hittar in hit - men det kommer absolut att bli fler gånger, vilka fina saker du syr! :)
/malin (även jag en pysslande fembarnsmamma, fast med fyra killar och en liten lillasyster)

Eva sa...

Jo, absolut, hon är ljuvlig! Och så fina kläder och tillbehör hon har fått av L och dig!

Anonym sa...

Jo, jag tror nog att du lovade.
Kram

Anonym sa...

Tack Ada för fina orden! Bedårande saker du och L gjort!
/mamma till E

Lotta Sultan sa...

vad skoj! jag har stickat exakt samma kofta i exakt samma garn, tror jag. den är verkligen jättesöt!

LillaBarn sa...

åh, vilken söt bebis!!! Jättegullig...